Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

lördag 5 juni 2010

Marathon!

Idag har jag inte ridit, Emelie fick rida ut Ozzy.
Jag har ägnat 4,28 tim åt löpning. 4,2 mil Stokholm Marathon. Jag har tränat lite för lite inför detta så jag var osäker på om jag skulle starta alls. Och om jag skulle starta var målet att bara kommai mål. Starten gick och jag hamnade bakom 2 medelålders finländare. Det var lugnt och lättlöpt första halvan av loppet. Efter det tyckte jag tempot sjönk så då stack jag iväg själv. Allt flöt på bra men sista milen var med tunga ben.
Jag och Erik sprang sista 5 km ihop och gjorde en snabb stark spurt in i mål inne på Stadion. MÅL!!! Med tunga ben fick jag min medalj och nu ägnas kvällen åt massage, liniment och godis i stora lass!! Härligt.
Imorn är det kortege, och träningsvärken lär inte vara nådig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **