Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

tisdag 29 juni 2010

Sötaste

Ozzy är så gullig. När jag gick ut imorse så hade han redan gått
ut i hagen och stog där och kikade. En granne stog utanför hans hage
och tittade på honom. När Ozzy såg mig på 15 meters håll gnäggade
han och blev glad. Så sött!! Sen gnäggade han igen för en stund sen
när jag ropade på honom.

Han ska få vara ute nu några timmar till så får han komma in och
äta vid 3 och bli riden lite senare ikväll.

4 kommentarer:

  1. Åhhh så härligt! Får man lov att komma ohälsa på er en eftermiddag kanske? :) FDör du är väl hemma hos mamma nu va?

    SvaraRadera
  2. Självklart får du hälsa på!! Bara trevligt. Dock är det mycket på gång nu.. Imorn ska jag rida borta i Varberg för att träna program på en riktig bana. Sen blir det Gekås resten av dagen.
    På torsdag ska jag hålla lektion kl 10 och sen rida. Sedan åker jag och Erik till FORF där han ska tävla.
    På Fredag tävlar jag. Och helgen är obokad.
    Nästa vecka ägnas åt Falsterbo.
    Så vad tror du? Torsdag lunch hos mig eller em/kväll på FORF!??
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åhh visste inte att det var tävling ikväll. skall ut och äta. Dumt. Kanske hinner cykla förbi o slänga ett öga. Är ni där vid 18.30?

    Hade varit så roligt att få träffa dig ju!

    Var skall du tävla på fredag?

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Ikväll är vi där till 20 säkert. Jag rider ca 17.45 imorn. Falkenberg för mig med!! Kom förbi, såå kul att ses. Ikväll ska även mamma rida med i 2 klasser på gamla Charlie!!

    SvaraRadera

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **