Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

lördag 28 maj 2011

Marathon

Jag sprang Stockholm Marathon förra året och året innan det. I år hade blivit tredje gången gillt.
Men, jag var för långsam med att anmäla mig, platserna fylls fort upp och jag kom inte med.

Nu när jag är hemma hör jag högtalarna, helikoptrarna och vilket pådrag det är ända hit. Inte blir man mindre sugen för det.. Saknar känslan av att stå där och ladda upp för att få ge sig iväg.

Men men.. Jag ska försöka se till att anmäla mig till Stockholm Halvmarathon istället, det är också ett väldigt bra lopp som jag sprungit 1 gång tidigare, det är läge att göra om det!!


Asics hyper speed 09.jpg
Såhär ser mina snabbaste skor ut, dom saknar mig!
Uppdatering:
Så, nu är jag anmäld till Halvmarathon! 17:e september är det. Hoppas nu att det inte krockar med nåt viktigt. Nu ska jag dra igång med träningen, och målet... Under 1.50 får det bli. 2008 sprang jag på 1,41. Kul att ha ett mål, det sporrar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **