Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

måndag 9 maj 2011

Ny vecka!

Idag fick flexa ut förmiddagen, så jag fick vila ut lite efter en lång vecka!

Jag hade bara Sir Price att rida och det var på lektion för Traudi.
Han kändes jättefin! Jag red utan sporrar, som jag gjort senaste  veckorna. Han var lite nonchalant någon gång men jag kan rida väldigt mjukt och få honom uppmärksam för mindre hjälper. Jag gjorde skolor, byten, halter och ryggning. Allting fungerade som jag ville och högerbytena blev bra, jag får honom rak innan och bara jag är kvick med att ge hjälpen så var bytet jättefint. Det känns skönt!

Nu i veckan är det inte någon högvakt, så jag har lite mer att rida. Dock har vi en praktikant som kommer rida lite med mig för att jag ska kunna plugga rejält på körkortsteorin så jag kan bli klar med det så snart som möjligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **