Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

tisdag 31 maj 2011

Ridningen


Måndagen var bra. Dock har jag ägnat timmar ikväll åt att läsa lastbilsteori så jag uppdaterar detta inlägget imorgon och så länge får ni hålla tillgodo med en bild på Regent!

Uppdatering:
Då så, måndagen:
Jag red Regent och Unik åt chefen.
Regent var svag i höger bak och visade det genom ett stadigt hängande i vänstertygeln. Dessutom ville han dra mot utgången varje gång jag passerade medellinjen. Jag fick honom lite bättre efterhand men det tog för lång tid att få allt på plats på samma pass.
Unik kändes pigg och glad, han fick ett lättare pass ut i naturen, härligt!

Sir Price lånade jag ut för en lugn skogsrunda.

Ja, det var nog allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **