Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

fredag 15 april 2011

Igår..

Fick aldrig skrivit om resten av min torsdag.

Jag red Unik efter att jag varit på slottet. Han började med att vara otroligt rak i halsen framförallt åt vänster där han blev svår att vända. Men efter lite traggel med vändande hjälper så gick det bättre. Och när jag hade fokus på att bogarna inte föll ut så blev det lättare och också bra!
Så ju längre jag red desto finare blev han. Så när jag avslutade var han väldigt rund i formen och eftergiven och väldigt arbetsvillig.

Sir Price fick gå ett par varv runt LDK som övade sitt figurativa program. Sir Price var stencool och snäll.
Han fick gå ett ganska kort och väldigt lätt pass på banan. Spara krutet till tävlingen!!

Efter en fralla till lunch så var det orienteringstävling- Dragonjakt.
Så ut på Djurgården och i lag fördelade vi kontroller och sprang bäst vi orkade i en timma och 14 minuter. Roligt var det!!

Sist men inte minst var det en trevlig middag med goda kollegors sällskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **