Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

tisdag 12 april 2011

Sir Price myser

http://www.youtube.com/watch?v=UK_TEDj0uH4
Idag fick Sir Price ett pass på tömmen. Det var längesen jag tömkörde honom nu så det passade in bra.
Jag gjorde en uppvärmning med mest lydnad och putsade på övergångar och tempoväxlingar. Han var duktig.
Jag avslutade med att samla honom ute på fyrkantsspåret och han fick trampa lite. Han gjorde det bra!
Sist så släppte jag loss honom. Han var först helt inne på att jag var ledaren, han följde efter i trav och svävar åt alla håll.
Sen ville han rulla sig och gjorde det två gånger. Det gillade han!!!
Jag försökte busa upp honom men han ville hellre stå med mig, så söt!!

3 kommentarer:

  1. hejsan! Jag har precis hittat till din blogg och måste bara få säga hur underbart inspirerande den är :)
    Tack för att du låter dina läsare följa din resa som beridare och ryttare ! Jag tycker du verkar vara super duktig !
    Du har absolut skaffat dig en läsare till ;)

    Mvh Natascha

    SvaraRadera
  2. Tack Natascha!!
    Vad roligt att du gillar bloggen, det värmer!
    Får jag vara nyfiken och fråga hur du hittade hit?

    Hoppas jag gör ett bra jobb nu så du vill fortsätta läsa ;-)
    Jag försöker skriva lite varje dag och klämmer in filmer ibland och bilder så ofta jag har en..

    Mvh M

    SvaraRadera
  3. Jag hamnade på din blogg av en ren slump faktiskt ! Jag tror jag satt och sökte "hinder" eller "grindar" på google hihi !

    sen kom det en bild där du red och då blev jag lite nyfiken och klickade in ;)

    Mvh Natascha

    SvaraRadera

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **