Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

fredag 25 mars 2011

Strömsholm utan hästarna

Nu har jag och en stor skara kollegor tillbringat torsdag och  fredagen på Strömsholm för att planera vår framtid och prata om allt viktigt i tjänsten som gör att vi jobbar bättre och åt samma håll.

Det innebär att mina unghästar båda dagarna har fått gå i skogen med tillståndsryttarna som har dom på helgerna. Så hästarna har nu fått lite mysiga uteritter!

Sir Price har jag lånat ut, han har också fått gå i skogen. Enligt uppgift var han idag pigg och busig i blåsten men fick ändå dämpat sig lite efterhand.

I helgen så kommer jag rida själv. Imorgon blir det skogen och på söndag får jag se vad jag vill göra.
Kul att träna, mysigt att rida ut.. Vädret får nog avgöra.

Nu ska jag läsa Ridsport!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **