Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

söndag 20 mars 2011

Vilka är mina läsare??

Jag har försökt förr, med blygsamt resultat, men nu vill jag göra ett nytt försök!

Jag vet om vilka några få av Er underbara läsare och följare är, men huvuddelen är okända.
Det skulle vara roligt att veta varför ni läser bloggen och om ni rider, tävlar eller gör något annat.

Det hade varit väldigt uppskattat om ALLA ni som läser detta kan skriva en rad eller två.
Måndagar är den dag jag har flest läsare, över 100! Det borde kunna ge minst 50 kommentarer, eller!!??

Lämna gärna en kommentar, det hade gjort mig glad!!
Skriv precis vad ni vill och lämna synpunkter, förslag eller ställ frågor.

Kom igen, skriv något!!

19 kommentarer:

  1. Jag läser din blogg av många anledningar. Jag känner ju dig, jag inspireras v dig och jag längtar galet mycket efter att återigen få en egen häst och återigen sitta i sadeln!

    SvaraRadera
  2. Anna, Enköping20 mars 2011 kl. 19:35

    Hej! Kommentarer ville du ha, och du skall få.
    Jag tycker det är jätteintressant att läsa om din vardag med allt från unghästar på strömsholm till miljöträning med dina andra.
    Själv har jag ett 7-årigt halvblod som jag tävlar hoppning i, påväg mot 1.20 i höst, förhoppningsvis! =)
    Jag siktar på att få min häst allsidig, så det kommer definitivt bli nån dressyrtävling i framtiden!
    Måste även tillägga att du rider grymt bra.

    SvaraRadera
  3. Jag läser din blogg av några anledningar, det är kul att se vad du gör med hästarna och hur det går med dem, och så är det kul att läsa lite vad som händer med bland annat Oscar eller Raoul och såklart även Sir Price :)

    Elin Isaksson
    (praktikanten från Berga NBG)

    SvaraRadera
  4. Jag tävlar hoppning upp till 1.30m och MSV dressyr. Lever på "hästeriet". Läser din blogg pga att du rider för Traudi och hon är min husgud :)

    SvaraRadera
  5. Halloj! Mig vet du redan om! Måste ju hålla koll på tottisarna inne på K1! Dessutom rider du faktiskt väldigt bra :-) // Frida

    SvaraRadera
  6. För ett par år sen köpte vi en ponny av dig, detta var precis innan du skulle flytta till stockholm för att börja ditt nya jobb som beridare. Och självklart måste man ju då följa bloggen, som dessutom är helt klart läsvärd. :)

    SvaraRadera
  7. Karin Källström21 mars 2011 kl. 08:03

    Jag läser den för du ger mig sådan inspiration! Roligt med många olika hästar, som verkligen får vara sig själva , och uppskattas för dem de är!

    SvaraRadera
  8. Hej, jag läser din blogg för att den är intressant och lärorik.
    Jag gör lumpen på Livskvadron och jag har en egen häst som jag hoppar 120-130 med.

    SvaraRadera
  9. Caroline Västerås21 mars 2011 kl. 11:17

    Hej!
    Jag läser din blogg för att jag gillar din ridning och hur du arbetar med hästarna. Det är väldigt inspirerande att läsa om och det finns mycket att lära! Det är kul att läsa om de unga hästarnas utveckling men också om hur det går för dig och Sir Price. Jag gjorde lumpen på 4:e skvadron för två år sedan, så därför är det extra kul att kunna läsa om hästar man känner igen och lite om vad som händer på K1. Tack för bra en bra blogg!

    SvaraRadera
  10. Både jag o Tess läser bloggen av många anledningar:

    - intressant att följa hästarna och deras utveckling, gör att man tycker att man känner dem lite när de hamnar på SBS motionsridningslista :-)
    - T vill läsa om tävlingar och hur du lägger upp träningar (även om vår ponny som du vet inte är riktigt "där"...)
    - bra med tips på övningar att utgå ifrån och att du försöker beskriva känslan
    - superbra att läsa som en påminnelse om att den mentala inställning är en så stor del vid ridning

    Så fortsätt att skriva!!
    Camilla//

    SvaraRadera
  11. Hej Marita
    Kul att veta vad du håller på med. Dessutom uppdaterar du din blogg nästan varje dag. Därför tittar jag in ganska regelbundet./Aina

    SvaraRadera
  12. Jag är en tjej från Östersund som läst din blogg ett tag:) Tycker det är roligt att läsa om hur det går till i Högvakten:)
    Har ingen egen häst nu utan har tagit ett litet uppehåll, men innan har jag tävlat dressyr på både ponny och häst:) Din blogg är välskriven och rolig att läsa. Dessutom är Sir Price så himla snygg och jag älskar att titta på era ridfilmer!:)
    Ha en fin kväll:)

    SvaraRadera
  13. Hej (: Jag läser din blogg för att jag hade min praktik på K1, och jag gillar din blogg, du skriver bra, om intressanta saker ;) Och du rider verkligen jättebra! (:
    Ha de bra! (:

    SvaraRadera
  14. Hej Marita!
    Jag läser din blogg för att det är roligt att följa din vardag med hästarna på K1. Och ett och annat tips snappar man upp på vägen.
    /Anna (JRK)

    SvaraRadera
  15. Jag läser din blogg för att du håller på att kämpa med Storm som är min uppfödning <3 Jag blev så glad när jag hittade bloggen och följer den nästan "slaviskt" för jag är så nyfiken på hur det går för honom! Jag har kvar en 6 åring, halv syster till Storm som tävlas i hoppning och som jag hoppas kvalar till Falsterbo! Hon tävlas av en tjej, jag själv hobbyrider!Tack för ditt bloggande! =)

    SvaraRadera
  16. Tittar in lite nu och då, är ingen direkt följare som så.. Ingen hästmänniska heller. Bara allmänt nyfiken.

    SvaraRadera
  17. hittade bloggen när jag var ute o letade bland hästarna på K1,eftersom min äldsta dotters pojkvänn gör lumpen där.Ska fortsätta kolla in då o då såg ut att vara en intressant sida,då jag själv har hästar o rider på hobby niveå.

    SvaraRadera
  18. Jag tycker att din blogg är väldigt intressant. Jag är en gammal värnpliktig som tjänstgjorde 09-10 på k1 och tycker du är otroligt duktig på det du gör! Roligt att se vad du gör med hästarna och hur det går. :)

    SvaraRadera
  19. Hittade din blogg för bara en vecka sen, läser ikapp gamla inlägg nu. Din blogg har direkt blivit en av mina favoriter, du har så härligt positiv inställning och en kunskapsnivå jag bara kan drömma om, dessutom kan du skriva på ett intressant sätt. :) Jag är en 46-årig kille som red som tonåring, red 7 år fram till att jag gjorde vpl på K3 (inga hästar där, så lurad jag blev :p), efter detta gjorde jag uppehåll i 25 år men är nu igång och rider sedan ett halvår tillbaka. Mer motiverad än någonsin. Rider 3 ggr i veckan för 2 olika instruktörer (en ridlärare och en C-tränare) och hoppas börja tävla lite lättare klasser nästa år. Ingen egen häst än, men det kommer säkert då jag tänker på det dagligen. Har kopierat ditt upplägg och bloggar själv om mina hästupplevelser.

    SvaraRadera

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **