Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

söndag 13 mars 2011

Uteritter

Sir Price får gå i skogen idag med.
Igår red jag ut honom en lugn runda mestadels i skritt. Underbart väder, så det var riktigt mysigt!

Efter det åkte jag som så många andra till Täby Ryttarcenter och kollade på Kyras Clinic.
Det var roligt och utan tvekan gjorde Annsie Oscarsson den bästa insatsen ridmässigt. Otroligt mjuk och fin ridning!! Red gjorde även Magnus Gällerdal och Kristian von Krusenstierna.
Kyra var rolig att lyssna på, dock hade jag gärna viljat se mer utveckling på varje ekipage, det var mycket förklarande utlägg men man hade gärna sett ekipagen komma lite längre med respektive uppgift.


Idag lånar jag ut Sir Price, jag som har haft en kass vecka och varit förkyld har nu fått bakslag och är risig igen.. Så det blir en otroligt lugn söndag som väntar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **