Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

tisdag 12 februari 2013

2012-04-01 Kl.20.41

Det är då vår dotter Emma föddes!
En ljuvlig tjej på 4145gram och 53cm lång.

Det blev en lång helg med värkar och jag åkte in tidigt på morgonen denna söndag. Allt tog en bra början och det gick bra. Men så småning om drog slutskedet ut på tiden och på kvällen tog man belsut om akut kejsarsnitt. Det gick bra och Emma skrek ganska direkt, vilken lycka!!!
Jag blev sydd medans jag hade henne på bröstet. Hon är helt perfekt!

Att bli snittad för med sig en längre återhämtningstid. Så det dröjer ett tag innan jag får rida igen. Men jag har världens finaste dotter att ta hand om och hästarna finns ju kvar ändå.
Jag har gott om tid att leta häst!

Jag fick en rejäl livmoderinfektion direkt eftee förlossningen men repar mig så sakta. Inlagd nu och sammanlagt blir det hela 8 dagar på sjukhuset.

Så snart jag är hemma, på måndagkväll, och när har hämtat lite kraft så ska jag ta med Emma till K1 så hon får lukta på hästarna. Det ser jag fram emot. Stolt ska jag visa hela världen min och Eriks fina lilla tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **