Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

tisdag 12 februari 2013

Sluta

Uno får en stor guldstjärna!!!
Idag gjorde han skapliga slutor i vänster varv. I höger var det lättast men det gick även i vänster!! Öppnor gjorde han jättefint! Enkla byten var också bra. Allt var bra och det är underbart!!

Vito var ganska bra idag, han hade ungefär lite mycket fart som igår. Per frågade om han var pigg. Det känns som ett tveksamt men ändå -JA. För att vara Vito var det väldigt bra. Men på en annan häst hade jag inte varit nöjd med vad jag fick. Men så är det med hästar. Och faktiskt så var jag ju väldigt nöjd med det jag fick av honom!!

Jag red även Viktor, lite lätt. Jag hade en stel nacke som var sämst på morgonen.. Så Viktor behövde inte slita ut sig. Han var absolut fin och duktig på det jag gjorde med honom.

Imorgon ska jag Hoppa Vito och Volt, det ser jag fram emot!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **