Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

tisdag 12 februari 2013

Snart tillbaka!

Lilla Emma växer och blir stor! Hon blir 9 månader på nyårsdagen. Det går så otroligt fort!!
Den 14:e januari är det dags för Erik att ta över och vara föräldraledig och jag börjar jobba igen.

Det ska blir riktigt roligt. Ser framför mig hur konditionen återhämtas och jag får lite förnyad ridkänsla. Och träningsvärken lär komma som ett brev på posten.. Men det känns riktigt roligt att få jobba igen.
Kan nog upprepa mig och säga att jag har världens bästa jobb. Många är nog inte lika pigga på att jobba när man kan vara ledig ;-)
Men visst är det underbart att vara föräldraledig!! Men jag ser fram emot att få ta del av den sociala sidan av ett jobb. Och få komma i form igen!

Emma har fått sitta på Turbin, Erik gömmer sig väl bakom och håller såklart i henne. Det verkade som att hon uppskattar hästarna.

Jag letar fortfarande efter en ny häst. Hade en på gång (igen) nyligen men det sprack. Så vet någon om en riktigt bra svenskfödd fuxvalack så säg till!!

Nu njuter jag av de drygt två veckor som jag har kvar att spendera på heltid med Emma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **