Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

tisdag 12 februari 2013

K1-besök

Igår var jag på K1 från 9-16 och träffade mina kollegor, tittade på lite ridning (kunde givetvis inte hålla mig från att undervisa lite med..).
Jag fikade länge och väl både för- och eftermiddag. Och självklart klappade jag på unghästarna. Blev lite besviken på Timbuktu som inte alls verkade glad att se mig, han som alltid brukar ge mig ett vänligt bemötande var mest ointresserad och valde att börja tugga på sitt hö istället.
Sen blev det en snabbkoll på mail och nån annan jobb-relaterad uppgift.

Idag har jag återigen varit på K1 och har tittat på hopptävlingarna. Seriehoppning- intern hopptävling.
Erik var med på Turbin och var felfri snyggt och prydligt på en meter.
På bilden är det Per på Urifax, och han var med på Umami med Och båda skötte sig bra.
Det var många fina rundor, så det var skoj att se!!

Nu blir det helg. Får se vad den har att erbjuda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **