Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

tisdag 12 februari 2013

Nytt besök på K1!!

Idag fick Emma för andra gången lukta på hästarna. Hon sov mest men lukten och miljön borde prägla henne ändå.

Timbuktu fick en andra chans... Sist var han ju helt nonchalant mot mig, och jag var besviken.. Min bästa kompis ville inte hälsa. Men efter idag är han förlåten. Han spetsade öronen glatt när jag ropade på honom och han satte mulen på min axel och myste länge. Så nu är jag glad!!

Alla unghästarna ser fina ut. Lite luddiga i pälsen och det syns att dom är mitt i fällningen, men snart blir dom skinande och fina igen!!

Nästa vecka ska jag på sista delen av c-tränarkursen, så det kommer det en ny rapport eller två!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **