Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

lördag 23 februari 2013

Hela veckan

Nästan..
Har varit dålig på att blogga i veckan..

Ny skimmel har fått ett namn- Ymer.
Han har fortsatt vara väldigt snäll under ryttare. Och han har fått lite bättre förståelse för vad jag vill ha för form. Han är duktig och flyttar sig lite undan skänkeln om man ber honom.
I stallet är han fortsatt lite ängslig och jag fortsätter pyssla med honom så han får större förtroende.

Uno har varit superfin i veckan, så himla skoj!! Det gäller dock att inte gå för fort fram för att han ändå ska hinna ikapp fullt ut.

Viktor hoppade jag i tisdags, inte ett stopp! Underbart!

Vito gick med soldaterna på ons och tors och gjorde det bra, han trivs med det! Igår hoppade jag honom på banan som ses på bild nedan, han var superduktig. Han hoppade villigt och väl på en meterbana!

Volt hoppade jag samma bana med och han var också fin, han är väldigt fin i sprången. Framridningen ägnas åt att få honom mjuk i formen men ändå i uppförsbacke.

Ural red jag en dag, han var fin och är så härligt elastiskt.

I övrigt har jag ägnat lite tid åt fys, datorn och kört iväg Signal på långvila på ett annat stall.

Veckan som kommer ska jag rida lite på kandar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **