Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

tisdag 12 februari 2013

Jag ha ridit!

Tredje gången idag! Jag fick lån Show Floréna av syrran.
Det passar mig utmärkt, för han är snäll och kräver lagom mycket av mig som ryttare för att arbeta lite fint.
Första ridpasset för två veckor sen kändes inte så skojigt. Då var magen lite obekväm med min ridning och jag kunde bara rida lätt i trav och stå i lätt sits i galopp.
Men de två senare gångerna var helt annorlunda. Då kunde jag sitta ner i både trav och galopp. Provat att göra galoppombyten och ridit mycket övergångar och tempoväxlingar i alla gångarter. Skoj att det var sån Förbättring efter första passet så att jag kan rida halvskapligt iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **