Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

tisdag 24 augusti 2010

Dagens jobb

Idag har jag ridit 3 hästar. Började med att skritta ut Sir Price, ladda upp inför morgondagens träning.

Sedan har Raoul fått lite träning på banan. Veckans övning. Han var lite seg eller nonchalant för skänkel i början med sedan gick han lydigt undan åt båda hållen.

Tom Morris och Tornado har fått klättra 2 vändor i backen. Båda trampade på bra och det kändes lagom, men nästa gång utökar jag till 3.

Sigmund och Storm har gått sin sista högvakt för i år och har med gott uppförande gått ett gäng vakter. Mycket duktiga unghästar!!

Under senare delel av eftermiddagen har jag ägnat mig åt att skura vattenkoppen och krubban. Det fanns lite små husdjur som jag blev av med..

Nu är jag laddad för lektionen för Traudi imorgon. Hoppas att hon är lika nöjd med utvecklingen som jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **