Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

lördag 14 augusti 2010

Klättrat

Idag var det hur varmt som helst, 28 grader och kvavt. och imorn skulle det regna. Så jag passade på att klättra. Jag red Sir Price och Erik var med på Ovation. Dom fick 2 vändor i backen och flåsade på ordentligt! För mig märktes det tydligt att Sir Price kom ihåg vad backen betyder. När jag började uppför vinglade han i sidled för att försöka slippa det jobbiga. Men nä, det gick inte. Men han jobbade på väldigt bra och fick mycket beröm. Tycks som att musklerna växer så det knakar.. snart hoppas jag se resultat, men det tar ju lång tid.  Roligt att göra så gott man kan för att få honom i toppform!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **