Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

fredag 20 augusti 2010

Tack!

Vill passa på att tacka mina läsare, gamla som nya!!

Känns riktig kul att skriva på den här bloggen, många som intresserar sig för det jag gör och mina hästars träning.

Ni får väldigt gärna lämna kommentarer. Idéer, synpunkter förslag eller bara en enkel hälsning.

Tack Victor för att du tipsade Tidningen Ridsport om min blogg så att den var omnämnd i ridsports nummer 15. En positiv reklam och jag uppskattar verkligen alla besök och visat intresse på min sida.


Om någon/några dagar får jag min Iphone tillbaka från lagning så då lovar jag att lägga upp mera bilder, det har varit lite tunt på den fronten den sista perioden..

Jag har nu i genomsnitt 100 besökare om dagen, det trodde jag aldrig när jag började! Superkul att skriva när jag vet att någon på andra sidan bevakar. Jag kommer självklart fortsätta så mycket jag bara kan.

För den som undrar. Mitt mål med all ridning och träning; GP! Jag vet att Sir Price är en bra häst, och med rätt träning för Traudi Björling i dressyr och även Fredrik Wahlert i hoppning) så kommer vi att komma en bit upp i klasserna. Jag hoppas att både jag och Sir Price- Ozzy kan hålla oss i form så vi kan komma långt. Närmst nu är Flyinge, och vi tränar, så gott jag kan på ett varierat sätt, så att vi kan komma dit. Här näst planerat är en tävling 19/9 i Wallstanäs. Och sedan 29/9 i Rimbo. Och i Oktober är det troligtvis bara Flyinge, då är det revansch som gäller. Är så taggad, ska bli så kul. Varje dag är underbar med Sir Price och de andra hästarna, alla bidrar med nya sätt för mig att utvecklas!

Jag har världens bästa jobb!!!!

TACK ALLA!!

4 kommentarer:

  1. Hej Marita! Hittade din blogg här och nu. Så kul! Förstår att du inte kommer ihåg mig.. Annelie heter jag. Jag var på praktik hos er (hemma i Björkäng, tvååker) ett kort tag genom Munka 2002 (tror jag). Sedan dess har jag nog inte träffat dig. Men jag är jätte impad av det jobb du har/gör! Så jag ser verkligen fram emot att kunna följa dig här! Stog precis intill dig i falsterbo i en matkö... men vågade inte hälsa. :S (typiskt mig) jaja kul iallafall! Ha det bäst! / Annelie hemifrån Tvååker ;)

    SvaraRadera
  2. Superbra blogg tycker jag!!!

    Meeen ... din färgblandning av text i olika färger och den mörkblåa bakgrunden gör att det är jättesvårt att läsa texten. I alla fall för oss medelålders :-D. En ljus bakgrund vore toppen ... om man får önska fritt alltså :).

    SvaraRadera
  3. Oh, Annelie, det var längesedan nu, jag minns inte helt, tyvärr! 8 år sedan nu ;-)

    Klart du skulle hälsat på mig, det måste du göra nästa gång!!

    Kul att du gillar det jag gör! Det gör jag med!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Marina. Tack för gillandet, roligt att höra, verkligen!!

    Ja, det här med färgerna. Jag förstår vad du menar. Det är väldigt svårt att få fina färger, jag vill ha något annat än svart& vitt, men inget rosa och för gulligt. Har du någon Idé på färger? Jag kan absolut tänka mig att ändra om layouten men jag måste nog verkligen ta mig tid att pussla. Olika rubriker får alltid samma färg enligt mallen här på Blogspot.com. Och jag vill nog helst inte använda vitt, det kan bli lite sterilt. Tack för synpunkten, och ge gärna ett förslag på färger!!

    Mvh M

    SvaraRadera

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **